Handelsbetingelser


Levering
Varerne sendes med PostNord og leveringstiden er mellem 2 – 3 hverdage.

Du bør straks ved modtagelse af din bestilling tjekke om de leverede varer er som ønsket, og uden eventuelle fejl.

Hvis der mod forventning er fejl ved varen bedes du venligst straks kontakte firmaet på følgende mailadresse: contact@sunoy.dk

Fortrydelse

Du har 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager varerne.

Returnering

Når du returnerer varen, bedes du samtidig oplyse, hvad problemet er ved at udfylde den returseddel, vi sender dig. Det letter vores sagsbehandling og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Ved returnering enten grundet Fortrydelsesret eller Reklamation, skal du i forvejen kontakte firmaet med angivelse af grunden til returnering på mail contact@sunoy.dk eller per telefon +45 20 85 14 68 - for at sikre en forudgående accept af returneringen.

Du vil herefter få tilsendt en porto betalt returlabel. Du skal beholde kvitteringen og track & trace nummeret, som bevis for at varerne er indleveret og afsendt. Husk at varerne skal være forsvarlig pakket ind og du bærer ansvaret for varerne indtil de er sikkert returneret og modtaget hos os. Vi modtager ikke varer retur per efterkrav.

Venligst medsend din faktura ved returnering. Vi accepterer ikke varer som er blevet brugt, vasket eller på anden måde ændret. Vi refunderer det fulde beløb. Beløbet vil kun blive indsat på det betalingskort, Mobile Pay etc., som har været anvendt ved købet, og kan ikke overføres til anden konto.

Reklamation
Når du handler hos os gælder købelovens regler om 24 måneders Reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået indenfor 24 måneder efter købet. Det er bedst, at du kontakter os så hurtigt som muligt, og du kan sende din reklamation til: contact@sunoy.dk - Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, almindelig slitage, manglende vedligeholdelse eller anden skadeforvoldende adfærd. Hvis varen lever op til beskrivelsen af manglen eller fejlen, sender vi dig en ny vare uden beregning.

Hvis du har en klage over vores sagsbehandling, kan du kontakte os på contact@sunoy.dk

Ved en evt. uoverensstemmelse kan der indgives en klage til Nævnenes Hus, Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg – +45 72 40 56 00 nh@naevneneshus.dk .

Priser og Betaling
Alle priser er i Danske Kroner, inklusiv moms men eksklusiv Fragt.

Vi accepterer Mobile Pay, Dankort, VISA/VISA Electron/VPay,MasterCard/Maestro. Beløbet bliver trukket når vi sender varerne.

Ordre-og Forsendelsesbekræftelse
Du vil få både en Ordrebekræftelse ved bestilling som en Forsendelsesbekræftelse når varerne er afsendt – begge per e-mail.

Kontaktinformation
contact@sunoy.dk
(+45) 20 85 14 68

Sunøy IVS
Jernbane Allé 16 B
DK – 3060 Espergærde

CVR: 393 00 559